Lite av allt.

2011-01-02 @ 20:01:40
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Hej alla bloggläsare! :)

Kom nyss in med hunden. Jag & Alicia gick en sväng runt lite här och var. Nu sitter vi
bara i mitt nystädade rum och väntar på att filmen laddar klart, vi ska kolla på "När mörkret faller"
den handlar om 3 olika händelser: Kvinnomisshandel, hedersmord, och den tredje handlar om
en homosexuell man som bli attackerad osv. av några kriminella. Den är sjukt bra.

Förlåt för dålig uppdatering, men det blir bättre efter lovet. Har inte tid med att blogga så mycket
eftersom jag har fullt upp med vänner nu. Ska vara med Ida och Johanna på onsdag också, det
ska bli skit kul. Sist jag var med dom var för ungefär exakt ett år sen. I januari faktiskt, jättelänge
sen! Men vi får höras imorgon. Ha ett fortsatt bra lov allihopa. Kärlek ♥

Bilder från när vi var ute;



Det här är min fula hund Roxie allesammans! ;)


HAHAHAHA! Så j'vla klumpig!



Kommentarer
Postat av: wilma:p

hej

jätte söt hund du har fast du e ju också gullig.....

2011-01-07 @ 01:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0