Tisdags kväll!

2011-01-25 @ 21:06:01
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Jag just nu: Inte så speciellt på toppenhumor!

Hey ♥ Hur mår ni? Inte för jag förväntar mig svar, men det kändes bara artigt! Haha, men nu sitter jag i köket och har boooring och är hur jävla trött som helst.. Chattar iallafall just nu med Mehmet i min klass, så jävla mobbad. Haha, alltså ni vill inte veta. JUSTE, fick mina Converse idag! :D
Skit snygga, grå skinn. Är helt kär, dör! Men nu ska jag duscha och fixa mig inför kvällen så vi hörs antagligen imorgon. Har skit mycket matteläxor så får se om jag hinner ta tag i allt på en gång! Men ha en fortsatt bra kväll alla, kyssN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0