The Stepfather!

2011-01-09 @ 11:35:20
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer

I fredags natt kollade jag & Ida på The Stepfather, en skräckfilm. Den var grymt bra faktiskt, jag brukar inte
gilla skräckfilmer sådär mycket. Men det var den bästa på länge! Den är från 2009, så den är inte dirket ny men whatever. Rekommenderar den verkligen till er som gillar mycket spänningen & får panik och börjar skrika åt tv:n och tror att dom hör dig, haha! Men det är faktiskt en av dom bästa skräckisarna jag sett (9/10). Ni måste se den! :D

Och han som spelar Michael, alltså en av sönerna är SÅHÄR snygg! ♥

Kommentarer
Postat av: wilma

åhh jag har set den den e typ ass bra en av mina favo filmer särslikt (om det stavas rätt skriver ass slarvigt)dert där i slutet när han skafar en ny familj love it<3

2011-01-09 @ 18:37:05
Postat av: wilma

hehe vi har just köp den där filmen

2011-01-10 @ 17:36:19
Postat av: wilma

skulle bara säga ett film tip en film du måste se john trucker must die skit bra<3

PS.det är en comedy

2011-01-10 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0