Te amo mi vida ♥

2011-01-20 @ 18:00:01
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer

Hej bloggläsare ♥ Förlåt för sjukt dålig uppdatering, men har inte fått suttit vid datorn av olika orsaker. Plus att jag har mycket läxor, och mycket jag ska hänga med eftersom jag låg lite efter förut! Men ja, idag efter skolan var jag med Valeria älskling. Vi tog massor med bilder, över 200 stycken så kommer inte lägga ut alla! Pallar inte med värsta bildbomberna, ingen bryr sig iallafall om alla bilder. Btw, fick mina kläder från H&M igår. Äntligen.. Efter typ hundramiljoner år!

Men skolan var iallafall helt okej, som alla andra dagar den här veckan. Ändå om man kanske hatar skolan och tycker att livet suger när man måste upp tidigt på morgon för att dra till skolan så är det ändå rätt naiz. Lektionerna och allt blir bara mer & mer chill nu för tiden. And I just love it. Försöker att uppdatera bloggen senare, om jag har tid! :D









Gansters'





Jag älskar dig bebita ♥



Kommentarer
Postat av: tess o tilda

Hej, vi har nyss startat en fansite. Kolla gärna in, kram :)

Förlåt ifall du inte gillar reklam.. :$

2011-01-20 @ 20:00:52
URL: http://fameiseverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

HHAHAAHHAHA! DU KÖPER EXAXT SAMMA KLÄDER SOM LEONIE JÄVLA CP

2011-01-21 @ 12:09:39
Postat av: Linnea Ljung | Bloggdesigner ♥

Hahah du tror du det bara är hon som har det eller? ALLA kommer ju ha det nu, och för det första var det min mamma som beställde utan att jag var med och valde .. so shut up Leonie, så omoget att skriva anonymt.. :)

2011-01-21 @ 12:48:32
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0