Svar på kommentar

2011-01-16 @ 13:49:46
kategori:Svar på kommentarer ♥ [0] Kommentarer

Svar: Nu är det så att jag inte har några just nu och därför är jag glad att jag får ett par nya. Och jag skiter i
om man har många eller inte, det är Converse? Dom är rätt dyra. Jag är inte den typen som bryr sig om dyra märken
och sånt skit. Och för det andra, det där är den senaste modellen och därför kanske jag tyckte att dom var skit snygga..
Haha måste alla få ADHD så fort jag gör inlägg om grejer jag köpt eller så. Skojar inte, alla bomar med kommentarer
när det gäller allt onödigt. Kom igen, vilka tror ni att ni är? So cute people :D
Skor - Converse: All star Light Leather Hi | Parbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0