Söndagsmys.

2011-01-23 @ 18:43:13
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer

Hej allihopa!♥
Det blev lite dålig update den här helgen. Har suttit vid datorn hela dagen och funderat på hur jag ska fixa bloggen och vad jag ska blogga om. Allt är jättejobbigt just nu, vet att ni gillar bloggen som den är men vill ändra på den.. Vill ha den i en annorlunda stil, inte alls som andras. Och så har jag inga ideér kvar att blogga om! Jag läser en jättebra blogg som jag får mycket insperation av men man kan ju liksom inte härma? Får panik. Men har iallafall fått mycket kommentarer & hjälp från er läsare idag. Tack för det, kommer kunna använda era förslag den här veckan! :)

Strax ska jag sätta mig med matteläxan och sen ska jag & familjen ha lite söndagsmys. Kolla på någon film, och äta lite gottigheter!
Men imorgon blir det lite tight. Slutar nämnligen halv 4 och efter skolan ska jag förmodligen vara med Madde och Olivia, så får se om jag hinner med bloggen imorgon! Hoppas jag iallafall kan slänga in ett inlägg eller två.


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah :) :P

2011-01-24 @ 16:06:39
URL: http://linneabjorks.blogg.se/
Postat av: Linnea

´Bra blogg försten :D

2011-01-24 @ 16:07:06
URL: http://linneabjorks.blogg.se/
Postat av: josefine rydberg

omfg va fin blogg :ooooo gör du dina egna header? <3333

2011-06-19 @ 17:23:25
URL: http://josefinerydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0