Onsdag, 12 januari..

2011-01-12 @ 18:16:13
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

Tja alla! :)♥

Det blev ju inte direkt som tänkt igår, hade en massa tid till att blogga men bestämde mig för att istället lägga
mig ner och glo på film med mamma. Och jag råkade somna, men vaknade upp igen till middagen och åt fast gick
och la mig tidigt ändå. Somnar väldigt tidigt nu för tiden, riktigt skönt faktiskt!

Skolan idag var ganska lugn, men lite strulig.. Och imorgon ska vi se på teater, haha fick höra av alla i 7B att
Josephine ska spela apa. Omg, höll på att garva ihjäl mig! Aja, vi hörs när vi hörs..


Kommentarer
Postat av: Erica Hansson

Vill du byta länk? :)

2011-01-13 @ 21:30:10
URL: http://ericahanssons.blogg.se/
Postat av: Ica Hansson

Sv; att du länkar mig i ett inlägg eller lägger till mig bland länkarna. Så gör jag samma med dig :)

2011-01-14 @ 07:49:55
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0