Nydesignat

2011-01-27 @ 18:54:36
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla!♥ Gick inte till skolan idag för jag är jätte förkyld, vilket suger. Ska alltid åka på något skit så fort man mår toppen. Aja, imorgon har jag ändå inga lektioner för det är någon likabehandligsdag så får se hur jag mår, kanske blir piggare under dagen så får väl hoppas på det bästa!

Och jag vet att jag byter design hela tiden, och plus att jag inte har några nya ideér. Så alla jag gör ser likadana ut, men tycker stilen är ascool men hittar inga bra bilder, inga bra bakgrunder, och har abslolut inga nya ideér som jag kan göra om bloggen med! Om ni har några tips eller någon blogg som ger insperation, så vore jag tacksam! Ni brukar ju annars vara så bra på att hjälpa mig, right? :D

Men hoppas ni haft en fin dag allihopa, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0