Motions cykel

2011-01-16 @ 16:41:45
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Berättade jag någon gång i fredags att vi var i Bromma och handlade en Motions cykel? Haha, skit nice ju. Och billig var den, endast 799 kr. Jag blir fan sugen att träna bara jag tittar på den! Jag och mamma har iallafall bestämt oss för att börja hård träna den här veckan, gå ut och röra på oss, köpa Zumba & dansa till det, cykla och ja.. det mesta!

För er som undrar så är Zumba en dansfilm kan man säga. Eller ja, ingen film utan en dvd skiva som man tränar genom att dansa och gå ner i vikt med. Har hört att det är många som rekommenderar det faktiskt. :)

Min älskling ♥


Men den står bara i mitt rum för tillfället. Kan inte träna framför andra, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0