Justin Bieber: Never Say Never 3D

2011-01-16 @ 15:53:46
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

 
Ja, som alla vet så kommer det ju en film om Justin Bieber's liv. Även visar dom hans "My world tour" turné som han hade nu 2010. Och man får uppleva allt i 3D, det ska bli grymt roligt att få se den på bio eftersom hans konsert här i Sverige blev inställd! Sjukt tråkigt, han åker till Danmark men han kommer inte hit.. Hatar honom för det ;)

Jag & Martina kollade om det gick att reservera nu, för det är ju liksom bara några månader kvar. Men det gick tyvärr inte, har ingen aning om varför dom är så dumma och väntar med det ända tills det typ är dags? Vad tänker folk med...

Ska ni gå och se filmen? Om ni inte gör det, gör ni ett stort misstag!

Kommentarer
Postat av: wilma

hej

såklart man måste se filmen jag ska det jag älskar han har typ posters överallt på vägarna och så har jag en kalender och 2 tröjor med han:)ps. jätte fin blogg

2011-01-19 @ 10:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0