Hetast just nu.

2011-01-30 @ 15:32:31
kategori:Kändisar ♥ [1] Kommentarer


Priset eller vad man ska kalla det, går såklart till Steven R. Mcqueen. För er som inte vet vem det är så är det han som spelar "Jeremy Gilbert" i serien The Vampire Diaries som går varje torsdag på kanal 6. Jag dör för hans utseénde och hans roller som han spelar sjukt bra! Han har även haft huvudrollen i filmen Piranha som hade svensk biopremiär 2010! OMG, hur snygg han var där vill jag inte ens ta upp.. Jag är typ.. Kääär?! :)

Jag kanske är blind eller har dålig smak på killar, men erkänn att han är lite snygg iallafall..? Jag dör.


Kommentarer
Postat av: lovisapuskás

Hur gör du dina såna dära '' texter '' t.ex som i det hära inlägget, MEST HETASTE KÄNDISEN? Tacksam för svar :)

2011-02-02 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0