Grym dag..

2011-01-18 @ 17:27:13
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Hej alla! Idag har det varit skit chill i skolan, vi behövde typ inte göra någonting på lektionerna. Jag har typ varit med Frida hela dagen, vi sprang runt i skolan och fotade, all the time! Haha, och vi hade det skit roligt på bilden.. När jag kom hem kollade jag på "Lilla Jönssonligan på styva linan", skit gammal. Tror det är den första av dom lilla, den gick på tv så glodde på den hehe. Älskar att se på gamla barn filmer och sånt, bland det bästa jag vet när det gäller filmer :)

Mamma & pappa är på Rusta just nu och handlar, vet faktiskt inte vad. Men skulle följt med men orkade inte, tänkte uppdatera lite eftersom jag inte kommer kunna blogga så mycket sen för jag har läxor och massa annat att göra.. It sucks!










Jag älskar dig ♥

Rompaaah :)




Tack för att du gjorde min dag, love you my beautiful ♥


Kommentarer
Postat av: Erica Hansson

Vart kommer dina leggings ifrån? :)

2011-01-18 @ 18:03:59
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0