Godmorgon!

2011-01-04 @ 12:56:32
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Vaknade för någon minut sen och satt på datorn fort som fan för Ida inte svarade på sms.
Haha, den där sega idioten! Alicia ska typ också åka hem snart, ganska tråkigt men det är nu vi
börjar tappa tålamodet till varandra, skit jobbigt.. Men det är inte så ovanligt när det gäller oss!

Nej, nu måste jag skynda mig, ska duscha en snabbis & sminka mig osv. sen drar jag hem till Ida.
Ni får ha en fortsatt bra dag, skriver kanske från Ida om jag orkar! :D Kyssar ♥

Du var som världens bästavän för mig. Miss u my Orvar, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Olivia K-B

när kunde du vara igen ? :) <33

2011-01-04 @ 13:13:46
URL: http://oliviakb.blogg.se/
Postat av: Sofia Pettersson'

Göra nåååååågot snart :D saknar dig gumman ! <333333 :D

2011-01-04 @ 19:17:23
URL: http://sofiiaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0