Friday!

2011-01-14 @ 16:10:19
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Hej! Tror inte det händer något ikväll, tror jag ska vila upp mig idag. För imorgon ska jag vara med
Martina typ, eller ja får se vad som händer. Det är lite olika saker planerat hit & dit.

Snart ska jag iallafall dra upp till centrum med mamma och pappa, och vi ska lämna in min mobil på lagning.
Eller typ se om dom där uppe kan fixa den på något sett och vad dom tar för pris! Awesome :D
Men om jag inte hittar på något idag så blir det en bloggkväll, men förvänta er inte för mycket.. Ni vet ju hur jag
kan vara, right? Men vi hörs lite senare. Hoppas ni haft en bra dag by the way ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0