Eat my shit.

2011-01-07 @ 01:00:19
kategori:Life of beauty ♥ [7] Kommentarer

Jag kan drömma, men jag lever ändå i verkligen. I det här helvetet, den här jävla skiten man vill
komma ifrån. Jag hatar det här, jag hatar mitt liv, jag hatar stället jag bor på & den luften jag andas i.
Vill bara försvinna, långt bort där ingen kan hitta mig, där ingen annan än bara jag existerar.
Mitt liv är skit. Mina vänner är skit. När man verkligen försöker och försöker, kämpar och bara vill en
väl så får man skit för det, det är fan värre om man gör något bra än dåligt! Helt sinnes sjukt.

Det finns en person, som jag verkligen har sett upp till, älskat i alla lägen. Även om hon har sårat mig
så grymt mycket och så jävla hårt så har jag gett henne chanser, funnits där. Men när en själv
behöver den där trösten så är allt mitt fel, då lägger man all skuld på mig när jag knappt ens gjort något.
Bara varit en äkta vän, ställt upp och försökt få allting bra igen.. Men livet är ju aldrig rättvist, man får
ju ta dagen som den kommer. Varför ska jag försöka vara äkta? Försöka finnas där hela tiden? Försöka
ställa upp för dom som bara sviker en? Varför ens finnas där alla iskalla människor finns? Jag tänker fan
bli som alla andra, lika iskall och bara tänka på mig själv för jag orkar inte kämpa för vissa människor
längre när dom inte ens hjälper till och försöker. Just nu önskar jag bara att jorden går under snart.


Kommentarer
Postat av: wilma

hej linnea

inte för att verka konstig eller så även om du inte käner mig.... så tänkte jag fråga har det hänt nåt???:(

2011-01-07 @ 01:18:24
Postat av: någon som läser din blogg 24/7(wilma)

FaithFaithFaith

HopeHopeHopeHope

LoveLoveLoveLoveLove

FaithFaithFaithFaithFaith

HopeHopeHope

LoveLoveLove

And now these three remain faith,hope and love But the greatest of these is love

2011-01-07 @ 01:40:27
Postat av: tess

du verkar bry dig jättemkt om dina vänner, och man märker att du försöker få allt att bli bra när det blir bråk oså mellan dig o nån annan. eller om du har vänner som är osams. en sån vän vill alla ha. <3 Hoppas det löser sig (om det hänt ngt alltså)



tack för en jättebra blogg, kram :)

2011-01-07 @ 01:41:57
Postat av: 'Linnea Ljung ♥

Svar till Tess: Aww, tack så mycket! Det du skrev stärker mitt självförtroende.. verkligen! Puss på dig :)

2011-01-07 @ 02:30:41
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/
Postat av: Jessica Korpelainen ♥

Gumman kommer alltid finnas för dej , kommer aldrig svika dig ♥

2011-01-07 @ 09:24:23
URL: http://eessiie.blogg.se/
Postat av: Tess

jag menar det verkligen :) Du verkar jätteschysst. Kraam<3

2011-01-07 @ 12:00:01
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: wilma

Hej Linnea jag älskar att läsa din blogg den är jätte fin du värkar också jätte snäll som person det är verkligen jätte roligt och intressant att läsa den tack för att du gjort den kramar från mig

<33

2011-01-07 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0