Bilder från ikväll!

2011-01-01 @ 03:40:42
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer


Outfiten för idag, ganska tråkig. Men orkade inte hålla på och vara FIN..
| Tröja: H&M | Linne: Ginatricot | Leggings: Bikbok |

Världens bästa pappa, cool bild btw. Jag älskar dig! ♥

Haha, pommac biaaatch! ;)





Haha GALNING!

HAHAHAHA! Kärlek till bilden, haha love it :D





Vi sjöng singstar i ca. 2 timmar..





Jag älskar dig bästevän, om 9 dagar har jag känt dig 13 år. Syster ♥

Bytte om sen, fick ADHD på mig själv. Kunde inte bestämma mig för vilka kläder jag skulle ha!


Bjuder också på två oseriösa bilder.. Haha, vad kul jag måste haft ;)

Kommentarer
Postat av: S.P

hur kan ni gjort det :P hon föddes ju i october =)

2011-01-05 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0