Bad week..

2011-01-14 @ 07:57:51
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Godmorgon!
Det har varit en dålig vecka, dålig start i skolan, har mått dåligt och haft annat att göra efter
skoltid osv. Ber om ursäkt för det, även om jag också behöver lite annan tid ibland än bloggen men det blir ju
mindre besökare, men då får jag ta den smällen, faktiskt.

Idag börjar jag 08.40, min första lektion är teknik. Sen har jag SO, idrott, lunch, svenska och matte. Det är en
ganska tråkig och jobbig dag, slutar liksom halv 3. Sent för en fredag ju! Men nu ska jag göra klart det sista och
sen drar jag till skolan om 40 minuter ungefär. Puss&Kram, ha en bra dag allesammans! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0