31 januari

2011-01-31 @ 20:27:00
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Hej alla! För det första vill jag säga att nej, jag ska inte sluta blogga. Hade tanken för känner sån press på att jag måste blogga varje dag.. Vill liksom kunna blogga när jag själv har lust, men då blir det ingen blogg, då blir det bara kaos, och alla läsare kommer försvinna. Då är det ingen mening med det? Men nej, ska inte sluta än, finns här ett tag till! Har även funderat på att löpa domän för 12 månader så då måste jag ju nästan blogga iallafall minst ett år till. Men det blir ingen mer bloggning idag iallafall, så vi hörs imorgon kväll istället :)♥


Jag älskar dig, men vad fan är problemet?!


Kommentarer
Postat av: wilma

aha okey hoppas att du fortsätter att blogga nästa år



puss;)

2011-01-31 @ 20:59:21
URL: http://eyeremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0