18 januari

2011-01-18 @ 08:32:48
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Godmorgon Sverige! ♥

Tänkte vara snäll och göra ett morgon inlägg när jag ändå har tid. Börjar kl. 9.10, så måste kila snart! Idag så är det bara 4 lektioner, ganska nice. Slutar vid 13.50, och efter skolan vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske vara med Olga eller någon? We'll see.. Har mycket att göra idag iallafall, ska göra lite av det jag inte gjorde igår som var kvällens planer. Bl a. städa garderoben, haha det blir aldrig av. Holy Jesus, jag är liksom alltid den som säger "MEN jag gör det sen.." ;)

Men nu måste jag äta upp min frukost som ligger bredvid här och väntar på mig. Vi hörs senare under dagen! Kyssar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0