11 Januari 2011

2011-01-11 @ 06:17:50
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Goodmorning sunshines!♥ Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår, men Frida var ju hos mig och hon åt middag
här och efter den så bara råkade jag somna. Var så jävla trött, och hon gick tydligen hem vid 9. Haha, snäll jag är
& bara somnar sådär. Men det är nog därför jag är uppe så tidigt också, vaknade för lite mer än en timme sen och jag
är inte ett dugg trött, men det kommer väl senare under dagen! Man får väl hoppas på det bästa.. :D

En bild på min fina Cassi, haha oberedd!

Några fula ego bilder på mig.. ;)


Jag älskar dig, du är mitt allt! Även om du förändras.. Du är min bästevän, skiter i det.


Nu ska jag göra mig i ordning. Om jag inte har några läxor ska jag försöka blogga senare om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0