Gjort om lite..

2011-02-07 @ 14:57:39
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

Hej alla läsare!
Förlåt att jag inte bloggade igår kväll men efter jag kom hem från IKEA höll jag på och fixade på rummet i flera timmar och är 
fortfarande inte klar! Det vi köpte till mitt rum: Kuddar, överkast osv. till min säng/soffa, ramar, ny taklampa, en skit ball tavla och andra smågrejer. Och så köpte vi lite annat till lägenheten! Men är sjukt nöjd över mitt rum nu, I love it :D





Ska göra ett collage med massa bilder & sätta upp på väggen. Men har inte kommit längre än såhär ↓



Kommentera vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Alicia

ÅHHH JAG SAKNAR MELKER!

2011-02-07 @ 16:08:47
URL: http://sweetalicia.blogg.sese
Postat av: Anonym

ÅHH vad fint !

2011-02-07 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0