Kärleks problem..

2011-02-22 @ 18:33:35
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

♥ Det är en kille i min skola som jag tycker om och många säger att han tycker att jag är snygg & så, men jag är rädd att det är bara är ett falskt rykte eller något! Men folk tror att han gillar mig, har du några tips på vad jag kan göra?

- Det bästa du kan göra är att inte tro på alla andra. Även om dom säger att han tycker om dig också ska du inte alltid tro på det, det kan också vara något som dom bara hittar på! Men klart det kan vara sant så bättre att du själv pratar med honom eller på något sätt kontaktar honom så du får ett svar direkt från honom & inte annat folk som inte vet ett piss.. Ta saken i egna händer så löser det nog sig!


Kommentarer
Postat av: E L S A ♥

Sv: aha, okej :/ <3

2011-02-22 @ 19:00:56
URL: http://longtime.blogg.se/
Postat av: angelica

sv har redan det om du inte ser det?

2011-02-22 @ 23:57:17
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0