I'm back bitches..

2011-02-18 @ 23:11:38
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

Jag kände faktiskt att jag ville blogga lite idag så fixade ihop en snabb design och gjorde bloggen lite fräsch och sådär! Statestiken är fortfarande nere, vilket är rätt trist! Men ska jobba upp den och om jag nu väljer att fortsätta blogga länge nu så ska jag köpa bloggdomän! Men hoppas ni har haft det bra utan mig den här tiden jag inte bloggat, och hoppas ni läsare stannar kvar..

Och idag var jag iallafall med Valeria, vi gick hem till mig efter skolan och hon var här till klockan nio. Innan dess så dansade vi, tjockade i oss godis, läsk och hade det awesome! Tråkigt att ghon inte kunde sova här, får sitta här helt jävla SOLO istället ;)

Så här tråkigt har jag just nu;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah :D linnea is back! :)

2011-02-18 @ 23:30:09
Postat av: dina

håller med ! Bra att du börjar igen ;)

2011-02-19 @ 15:27:19
URL: http://fabuloouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0