Change school?

2011-02-24 @ 21:44:13
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Hej alla! ♥ Förlåt för att jag inte bloggat, men har inte orkat helt enkelt. Mår ganska dåligt, har inte ätit någon middag eller någonting
idag, bara suttit rakt upp & ner och inte gjort ett skit! Följde iallafall med mamma på en powerwalk tidigare ikväll, kände att jag behövde lite friskluft.. Jag har funderat rätt mycket på att byta skola också, men får väl se hur det blir med det!

Imorgon ska jag köpa en ny mobil, fast av min kompis! Vill inte ha Experia ännu så ska köpa en knapp mobil av henne som inte finns att köpa längre. Är fett sne p.g.a att det inte finns några normala mobiler i affärerna längre, hatar iPhone, Experia, minidatorer och sånt ;)

Kommentarer
Postat av: dina

varför ska du byta skola för?

2011-02-25 @ 20:28:13
URL: http://fabuloouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0