3 februari 2011

2011-02-03 @ 07:48:39
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Först vill jag säga stort grattis till min fina vän Cassie som fyller 14 år idag, love u ♥ Iallafall, p.g.a den sjukt dåliga uppdateringen är för att jag seriöst inte har orkat, kände att jag behövde ta några dagars pause! Så får man väl känna ibland? Hellre det än att försvinna helt, vet själv hur det känns när det bloggen man älskar slutas att uppdatera. Men aja, har haft en chillig vecka, jävligt lugn.. Och idag ska se om jag orkar blogga lite, men lovar absolut ingenting. Imorgon sover Frida över här btw, länge sen nu så det ska bli skitroligt faktiskt! :D

Men förlåt om jag verkar lite småsur, halvtråkig, men ber inte om ursäkt för uppdateringen, för ni kan inte hålla på och skriva bomb med anonyma och fega kommentarer & sen be mig komma tillbaka och blogga? Låg stil. Men kommer tillbaka med bra update en dag det passar.. Haha!

Sooo cute. Ha en jävligt bra födelsedag älskling!

Kommentarer
Postat av: Josephine Brodén | BLOGGDESIGNER ♥

Haha hon fyller 14 år ;)

2011-02-03 @ 15:45:34
URL: http://josephinebroden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0