20 februari

2011-02-20 @ 09:59:37
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Gammal bild på mig, Annie & Josephine! ♥
Godmorgon allihopa! Vaknade rätt tidigt idag även fast jag somnade vid tre inatt. Inte bra det, men på helgerna blir det ju alltid så?
Säg någon som går och lägger sig kl. nio på kvällen, ingen! Haha aja, nu ska vi inte snacka om det. Idag ska jag inte göra någonting, bara vara hemma och ta det lugnt. Måste läsa en bok som vi har i skolan och sen skriva ner massor med sammanfattningar & skit efter 30 sidor..

Ska försöka hinna med att blogga lite idag också, har faktiskt inte så mycket lust till det idag men vi får se om det blir något. Annars hörs vi väl imorgon om jag hinner det, slutar ju förfan 15.30 imorgon! Oh god, kill me.. Hatar verkligen måndagar, sämsta av alla.

Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

om man är intresserad av en design av dig? hur gör man då? har skcikat inbjudan tilldig nu snyggo

2011-02-20 @ 16:48:18
URL: http://aandrrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0