Visste ni att..

2010-09-30 @ 21:10:49
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Mina föräldrar har ju slutat röka nu i sommar, äntligen! Och för dom pengarna som egentligen
skulle gå till cigaretter håller vi på att spara ihop till en utomlands resa nästa år.
Fast pappa som tjuvröker ibland får inte följa med mig, mamma och Linus om han inte slutar!
Men jag har fått en idé och mamma har inte sagt nej till det än, men det är så att jag vill
att Frida ska följa med. Tänk hur kul det skulle vara på Gran Canaria eller i Thailand med min
bästavän i 3-4 veckor med min familj! :D

Gud, vad roligt det skulle vara. Hoppas det går & hoppas Frida får pengar till det. Och om det
går för Frida att hon får pengar & allt så skulle min mamma aldrig säga nej för Frida är
ju som en i familjen, och om det blir ett nej så packar jag ner henne i min resvärska. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0