Varför så upprörda..?

2010-09-14 @ 22:23:39
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tjaba, läget? ;)

Sitter här med mössan och allt klet. Ni vet när man slingar så har man är jäkla mössa med hål i som alla hårstrån ska upp i, ett satans jobb!

Hur som helst, massor med "upprörda" människor skriver att Justin Bieber inte kommer ha en konsert och att jag inte ska tro så mycket? Hörrni, jag skriver det jag vet och inte det jag tror, jag är inte säker på om han ska ha konsert eller inte. Det står bara i aftonbladet det han sagt och i även tidningar. Jag vet ingenting om vad som är säkert och inte, så ta inte allt för givet och tro att jag vet allt för det gör jag verkligen inte. Snälla, sluta gnäll sötnosar..!

Klockan 23.00 ska jag iallafall skölja ur håret, så får väl ta snabba bilder och lägga ut sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0