- Jag älskar dig.

2010-09-12 @ 16:15:50
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Du är den som jag behöver just nu.
Bara av att se ditt fina leende får mig att rysa, bara att få höra ditt skratt ger mig lycka.
Utan att ens behöva tänka tillbaka vet jag att du är den bästa av alla.
Är redo, redo att ta steget fram men det är jobbigt när alla ska hålla på, du vet det.
Det handlar inte om dig, det handlar om helt annat. Jag älskar dig.
Du ska veta att utan dig nu skulle inte mitt hjärta slå längre, för det är du jag älskar mer än allt.
Sen du kom in i mitt liv har mitt hjärta börjat bulta & slå för en ny person, det slår för dig!

Kommentarer
Postat av: Carla Medina (:

Naww jag vet vem du mer ;D Men ni passar parfekt ! <3

2010-09-16 @ 20:16:03
URL: http://latinaperuanare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0