Till min bästavän..

2010-09-02 @ 20:15:29
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Till dig Frida. Du vet vad vi har, och vad vi sagt. Det vi har är så starkt, lika stark som solen när den lyser som starkast! Vi är som blommor & jord, utan dig blir jag den vissna blomman som aldrig får någon näring eller vatten, för du ger mig allt det där! Jag är inte värd dig, du är allt man behöver och jag behöver inte allt det där, det ända jag behöver är den där söta Frida Schaub som bara följer sina skäl, men du gör inte det längre. Du gör allt som alla andra gör, du tänker inte själv. Visst ditt liv, du gör vad du vill men säger bara att det inte är bra och du vet att jag inte blir sur, men du måste också ta åt dig av vad jag säger för vill bara att du ska ha det bra. Nog om det, tillbaka till det jag ville säga. Du är min bästa vän, sen ett år tillbaka, vet att jag inte visat hur mycket du betyder för mig, men nu när vi kommit närmare varandra och när vi varit mer så vet jag inombords att du är den som betyder mest av allt, och jag älskar dig mer än allt på denna jord! Vill ha det som vi har nu, det är vi mot världen och vi ska kämpa tills döden skiljer oss åt. Minns du nyårsafton 09? När vi nästan blev fulla av pommac, helt sjukt vad vi blev galna, videon finns kvar på youtube och när jag ser den saknar jag allt vi gjort men även älskar det vi har, mer än allt annat! Kan inte förklara, det är så svårt att beskriva med ord.. Jag sviker dig aldrig igen, vi har småbråkat och inte litat på dig men dig litar jag mest på och dig ska jag aldrig göra besviken, kommer alltid finnas till hands och alltid ställa upp för dig, i alla lägen.. TACK FÖR ALLT..!

Jag ska leva för dig tills mina sista andetag.



HAR JAG DIG SÅ HAR JAG FAN ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0