Svar till er läsare..

2010-09-15 @ 22:10:47
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Har du och Leonie bråkat igen?
Svar: Jag vet och har förstått att det är många som läser både min och Leonies blogg. Och NEJ vi har inte bråkat igen, tvärtom. ;) Vi har pratat lite då & då, och vart får ni det ifrån? Vi har lagt ner allt den där skiten, med "Ida är min", alltså det är bara löjligt och vi har båda insett det, så snälla sluta fråga mera om oss två! Egentligen så har ni inte ens någonting med det att göra..

Vilken fin jacka, vart har du köpt den?
Svar: Jo den gröna jackan är ny och beställde den på H&M för 299 kr tror jag den kostade! :)

Varför ljuger du? Du har inte alls löshår, fett töntigt!
Svar: Vadå jag ljuger? Har jag sagt någonting om att jag inte har löshår? Har inte ens nämnt något om mitt hår. Det enda jag har sagt är att jag ska klippa mig snart & tror du att jag klipper "mitt löshår" då eller..? Kan ni sluta vara så himla negativa, skriv snällt istället för att verka otrevliga!

Såg dig för inte så länge sen, får man komma fram & hälsa om man ser dig?
Svar: Svaret är ABSOLUT det är bara att komma fram! Sötnos, var inte rädd för att skriva ditt namn eller blogg, kanske till och med känner igen dig om jag ser en bild på dig. Det är ingen fara, spring fram och hälsa bara. Alltid lika kul, ni ska inte behöva vara rädda. Vad är det som skrämmer er..?

Hur känner du och Josephine varandra? Läser båda eras bloggar.
Svar: Jag har känt henne ett tag, men vi har inte börjat umgås förns nu. Hon är en jättebra vän, rolig och snäll på alla sätt och vis! Kul att du läser både min och hennes blogg, båda är rikigt bra, ellerhur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0