Sitter vid mammas dator..

2010-09-30 @ 20:01:25
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Tjena folket.

Pff, vilken dag. Känner mig helt förstörd, kände mig RIKTIGT dålig imorse och ändå så
har jag gjort en hel del jobbiga saker idag! Usch. Förtjänar fan att sitta vid datorn, mitt huvud snurrar
och tänker inte så värst mycket på vad jag skriver, vilket leder till ett skit inlägg! ;)

Imorgon är det fredag, skit skönt ärligt talat. Träffar Ida efter skolan & sedan drar vi hem
till mig för Johanna & Johanna kunde inte, haha! Låter lustigt. Ingen aning om vad som händer, hoppas
mina föräldrar sticker iväg så vi blir föräldrar fria. Men vi ska ändå slagga på lördag också för
då är det säkert att inte mina föräldrar blir hemma för dom ska på dop och sen på födelsedags fest! :)


Jag älskar dig bästavän. Det vet du ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica♥

skulle inte vi vara påå söndag?

2010-09-30 @ 20:28:39
URL: http://eessiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0