Resultat..

2010-09-15 @ 11:56:34
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej mina finaste läsare! :D

Kollar på en värdelös film, fattar inte ens handlingen.. Btw, jo håret som jag slingade igår blev väl nja, sådär. Inte riktigt nöjd, vi fick ju inte med allt hår för har så jävla långt & tjockt så den där blandade smeten man kletar i håret räckte knappt, det blev precis och hade två förpackningar, haha! ;)

Jag förstår om ni är nyfikna med ni får vänta.. Nejrå, ni får väl se nu men det är inga bra bilder! Håret ser lite missfärgat ut men det är inte det, det är bara så att man ser mitt bruna hår under liksom. Ska slinga igen idag eller imorgon. Just so you know!

RESULTATET; Vad tycker ni?


Söt va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0