Redan söndag.. *Suck*

2010-09-26 @ 13:34:50
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Godmorgon läsare!

Vaknade ju för en timme sen ungefär, för jag fortsatte sova eftersom jag visste att vi inte skulle
åka till IKEA som egentligen var bestämt! Har ingen aning om Frida kommer hit ändå, får se om jag
orkar idag. Känner mig lite hängig & behöver vila. Alltså, det är redan söndag igen? Varför går
tiden så snabbt hela tiden, man hinner inte med någonting, blir mest stressad! ;)

Så ja, imorgon är det måndag igen och slutar halv 4, min senaste dag p.g.a elevens-val, skit också!
Orkar verkligen inte, men skolan är ju ett måste och jag måste börja ta allt på allvar nu, seriöst...
Har inte ätit godis eller druckit läsk på hela helgen, känner mig stolt. Ska snart kolla på ny Wallander
typ, och idag jävlar ska det ätas gottigheter! Hoppas vi hinner höras senare då.


Kommentarer
Postat av: Erica

ja tiden går sjukt fort :o

2010-09-26 @ 17:47:37
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0