Random morgon!

2010-09-18 @ 11:58:38
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
God morgon... eller vad man ska säga...? ;)

Gick upp ur sängen nyss, är fortfarande lite småtrött faktiskt, Frida sov ju över här men hon stack iväg tidigt imorse. Får önska henne lycka till på tävlingen! Mina föräldrar åkte precis, dom ska ju åka in till Kunsan, hoppas dom blir borta länge för Josephine älsklingen kommer ju & då jävla ska vi parta! :D

Ska sminka på mig ett ansikte nu och sen får vi väl höras när Jossan har dragit sig hit..

Ni får en fin arkivbild, för jag sitter inte vid min dator tyvärr. PussN ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur måga läsare har du idag då ? :) Vill seom det är skillnad :D

2010-09-20 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0