Planer för imorgon - Söndag

2010-09-26 @ 00:04:44
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Åka till IKEA!

Yes, så blir det. Åker tidigt på eftermiddagen, Frida kanske hänger med om hon får.
Isåfall får hon verkligen inte glömma pappret till SO läxan som ska vara inlämnad på måndag!
Jag är så duktig när det gäller läxor, gör dom alltid dagen innan den som lämnas in. Great. ;)

Mamma och jag ville bara åka till IKEA för att kolla, inte handla något speciellt men alltid när
mamma har med mig så får vi alltid hem någonting iallafall. Vi kommer nog titta på nya saker
och möbler till mitt rum som snart ska målas om. (Hoppas jag!)
http://playservers.se/media/img/news/1270077067ikea.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0