Om min statestik..

2010-09-27 @ 17:05:51
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
"Kan du visa din statestik som varit under den senaste veckan?"

Svar:
Alltså, jag vet att det är många som inte tror på att jag har haft över 1000 besökare,
har till & med nästan haft upp till 2000, har ungefär varje dag runt 1500 läsare, unika (dom blåa)
för er som inte förstår.. Blir irriterad när ni inte tror på mig! Holy Jesus, mina egna läsare..


Där ser ni dom 3 senaste dagarna, och ni kan ju se att det ligger jämt på dom andra dagarna också!
Just nu/idag har jag ju redan 559 besökare, så snälla sluta jiddra.. Varför skulle jag ens ljuga..?! :)

Kommentarer
Postat av: Ida§

loggha in på MSN!<3

2010-09-27 @ 17:23:36
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0