Om igår!

2010-09-25 @ 23:44:34
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Jag lovar att bättra mig när det gäller bloggandet, men det är så mycket annat jag måste hinna
med också. Bland annat vara med kompisar, ta hand om skolan, läxor, familjen osv. Allt sånt.
Förlåt, men även jag har ett liv och måste anpassa mig efter annat också!

Iallafall igår så var jag ju med Johanna, vi var hemma hos mig en stund efter skolan och sedan
gick vi ut och träffade lite kompisar, Chiara, Alejandra & Julia tror jag hon hette? ;) Efter Julia gick
hem så var vi med Alex, så ni vet så hade vi skit tråkigt. Typ ingen snackade, men det var
väl helt okej. Senare på kvällen var jag tvungen att dra för jag skulle sitta barnvakt. Får ju betalt,
och barnen sov bara så ja, det var väl nice!



Den första är ganska cool, ser skit arg ut men effekten var häftig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0