Om idag, eller något...

2010-09-27 @ 15:55:26
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
I'm home bitches! :)

Slutade för typ precis 20 minuter, hann sluta och komma hem på en gång!
Herregud, vilken dag. Men ärligt talat så har det faktiskt gått ganska snabbt än vad jag trodde.
Min sista lektion var E-val, har bollspel & idag hade vi "fotbolls tunering" jätteroligt då. Hatar att
spela fotboll, suger på det och ja.. suger på alla sporter eller typ allt..!

Idag så är det hemma idag, inga kompisar, tyvärr. Ska snart hoppa in i duschen för det känns som
evigheter sen jag tog en dusch. Och sen är det bara att sätta igång med läxorna.. Yey.. :D



Risifrutti & Energy Drink.. Tack för att ni finns! Visste ni att jag älskar risifrutti?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0