Olga Thörnevik!

2010-09-22 @ 15:37:23
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hejsan världens sötaste bloggläsare!♥

Nu är Olga min fina vän hemma hos mig, vi ska snart sätta igång med läxorna, jag har typ massor att göra. Matte, spanska, engelska & So. Great! Efter jag hade slutat så var vi med Alejandra, Duygu, Chiara och Naomie en stund, till typ halv tre och sedan gick hem till mig.

Jag vet att jag inte bloggade igår, men var med Johanna hos mig och vi flummade och jag fixade hennes design som ni kan se här. Och jag somnade vid ungefär 6 tiden igår eftermiddag och sov tills morgonen, så det är anledningen till att jag inte bloggade någonting. Ber så hemskt mycket om ursäkt! ;)





Visst är man het idag? :D Mitt hår är ju blondare, kortare & snyggare..! Toppen.

Kommentarer
Postat av: Erica Hansson ♥

Svar: Den va skitfin! :D Tack desamma :)

2010-09-22 @ 15:44:14
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0