Min måndag..

2010-09-06 @ 19:10:27
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej alla bloggläsare! :D

Min måndag har varit ganska okej, förutom att jag hade kass sovmorgon & långa och skit trista lektioner, och behövde iallafall inte vara med på elevens val som egentligen slutar halv fyra men slutade istället halv tre! Och då följde Frida och Valeria med mig hem för att jag skulle ut med hunden och kolla på mina kläder som kommit från H&M. Blev inte så nöjd med jackan med whatever.. ;) Sedan gick jag och Frida ut och mötte Andrea och hämtade mina skor som hade kommit från DinSko efter det typ flummade vi och hade ganska roligt..!

Nu är Frida kvar här och när hon har gått hem så ska jag ta en lång, varm och skön dusch! Awesome.


















Kommentarer
Postat av: linneea

snygg halsduk! vart har du köpt den? :) <3

2010-09-07 @ 18:24:31
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0