Min dag med Johanna!

2010-09-02 @ 19:19:22
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej allesammans! :D

Jo som sagt, skrev tidigare att jag varit med Johanna, en av mina bästavänner! Vi umgås inte så ofta längre, vet inte varför? Men idag har vi varit ett bra tag, både i skolan och efter. Har haft en sjukt kul dag, vi träffade också Crille min bästa killkompis och var med honom ett tag. Sedan skulle båda på träning, på olika ställen så jag stack hem och åt Schnitzel och potatis. Euk, det var inte gott..! ;) Iallafall så måste jag plugga lite spanska, har vårat första läxförhör, eller det är bara någon slags repetion för att se hur mycket vi kommer ihåg, så ska bara gå igenom det lite snabbt senare ikväll!

Tack för en fantastisk dag Johanna Rindå. Även kallad Rindå'n! :)





En härlig "End of summer" bild. :)





Ego...;)


Jag älskar dig ♥

Hahaha Ida-style! :D



L I N N E A   L J U N G   <3   J O H A N N A   R I N D Å



Crazy girls..



Hahaha sista bilden som togs..Vet inte vad det är. Det är iallafall Johannas
hand! Såklart är bilden fett fail & är oseriös, men ändå. Vart kom den ifrån..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0