Läxor, läxor, läxor..

2010-09-28 @ 16:33:37
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Tjena bloggen!

Slutade två idag, skit skönt. Hade engelska som sista lektion, och glosor, kunde alla fast jag inte
hade tränat. Gud, har så jävla mycket läxor & skit så hinner inte vara med några.
Ska hinna med att vara med Romina, Ida, Johanna, Jessica, typ Frida och ja alla? Hur ska jag ha
tid för allt? Alla läxor och skolan är ivägen.. Kill me! ;)

Ända sen jag kom hem har jag suttit och pluggat matte. För jag ska ha omprov imorgon,
haha IG barn! Och sen har jag NO prov på torsdag som jag måste plugga till, ska läsa alla 20-30
sidor och har två dagar på mig? I'm happy, be happy.. or not.. Vi hörs när vi hörs, jippie!


Kommentarer
Postat av: Erica

Vill inte stressa dig eller nått, men när kan du fixa design tror du ? :D♥

2010-09-28 @ 21:09:51
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0