Kan vara bli tröttare..?

2010-09-12 @ 15:16:58
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hjälp mig någon..

Kom hem jättesent inatt, runt tre tiden tror jag det var? La mig direkt i sängen och Martina bredvid mig. Allt blev så rörigt men det löste sig tillslut, Martina gick hem vid tolv sa mamma eftersom jag fortfarande sov då? Vet ni hur trött jag är eller? Skulle kunna sova 24 timmar till, helt sjuk, vad är det med mig? ;)

Idag lovar jag att det ska bli en blogg-dag, inget annat! :D Har lovat mig själv att idag är det inga kompisar, inga läxor, inget annat utan bara lata mig framför datorn & blogga så mycket som jag kan! Ska även bygga upp statestiken som håller på att sjunka förfärligt mycket igen. Inte alls kul, försöker verkligen med allt men får inga ideér om vad jag ska blogga om men har fått lite grejer i tanken nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0