Josephine Brodén

2010-09-15 @ 12:40:00
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Våran humor är så jävla sjuk, man kan inte vara med dig utan att skratta, det går inte! Vi har bara kommit nära varandra på denna korta tid, inte alls länge. Men annars har vi känt varandra sen jag började i Skogåsskolan. Du betyder otroligt mycket, vill inte släppa dig, nu är du en del av mitt liv hjärtat. Haha minns du den där bilden? Kommer skratta åt den lika mycket som jag gör idag när jag är 90 år, eller minns du när vi dansade och så skulle vi örfila varandra men det blev en HiveFive? ;) Haha så jävla roligt vi hade den dagen, glömmer den aldrig! Och hemma hos Annie, haha vi bara kollade igenom hela hennes garderob & asgarvade, ingen kan slå våran humor. Absolut ingen!

Jag älskar dig ♥



Det ska alltid vara Josephine Brodén Linnéa Ljung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0