Ja, vad ska man säga?

2010-09-09 @ 21:46:18
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Ja.. Ni kanske inte visste att det finns saker jag måste göra oftast varje dag eller åtminstone det jag inte kan leva utan att göra eller vad som helst. Här får ni lite mer fakta om mig, Linnea Ljung! Intressant..

× Platta håret varje dag - Jo jag plattar håret verkligen varje dag, det är ett måste! Kan inte synas ute med lockligt, fult och helt ruffsigt hår. Det är en vana liksom, även om jag ska ha uppsatt i ett knut eller liknande så plattar jag det först & sedan sätter upp det..? Alla har ju såna vanor, alla är ju ändå olika! Som jag till exempel, jag är väldigt annorlunda..!

× Ha mobil med mig - Gosh, kan inte leva utan mobil. Har den alltid med mig, vart jag än går, till och med till toaletten! Helt sjukt. Kan inte ens orka tänka på det själv, men varje gång jag lämnar rummet så känner jag efter var mobilen är och om jag inte minns vart jag lagt den så får jag panik, blir verkligen helt desperat utan mobilen. Den är mitt liv, utan den kan jag inte leva. Mohaha!

× Gå med någon till skolan - Alltså är lite konstig av mig, som ni kanske märkt nu. Jag vill alltid gå med någon till skolan, är en sådan person som aldrig vill gå in i skolan utan kompis. Har alltid varit så, ända sen ettan, nu för tiden går jag alltid med Valeria. Varje dag. Men om hon är sjuk eller redan gått så frågar jag kanske Frida eller någon annan som inte ens bor i närheten av mig? Vet inte varför jag är så?

× Marabou - Är helt BEROENDE av Marabou, älskar den här passion. Ljuger inte nu, har ätit den i typ 5 dagar i rad, fast inte en hel själv såklart men verkligen älskar den! :) Haha, älskar verkligen choklad!

Det finns mer, men det skulle ta tusen år att skriva saker jag är beroende av och måsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0