Ingen tar din plats..

2010-09-30 @ 21:33:18
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Vad du än gör, finns jag alltid här.
Vad som händer, är det alltid du och jag.
Vad som än kommer emellan oss så är du min bästavän!
Jag älskar dig mest av allt.
Så ska det förbli, ingen kommer före dig.
Vi är som himmel & jord.

Om du dör före mig så får du vänta vid
grinden och vaka över mig som alla änglar i himlen.
Du lättar mitt sinne och jag är frälst i min själ, du vet hur jag tänker
för du känner mig väl.
Ska göra allt för dig, jag ska ge dig mitt liv, jag vill ge dig mitt hjärta
och jag vill ge dig min tid. Du får mig att må så
jävla dunder bra, du är det finaste jag vet och du är underbar!

Bara av att få se dig le gör mig lycklig, Frida Schaub. Åtta år tillsammans nu!

Tvilling syster, det ska vara vi två genom vått & torrt!

Kommentarer
Postat av: TwilightDiaries

Har du noppat ögonbrynen??

2010-09-30 @ 21:49:06
URL: http://twilightdiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0