I'm back..

2010-09-07 @ 21:23:11
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Puuh..! Det där var jobbigt, sprang lite iförväg med Roxie, mamma orkade inte springa, hon små joggade bara lite ibland, eller inte ens det. Men jag fick skit ont i ryggen efter jag joggade upp för en brant backe och tappade nästan andan! Det var inte direkt kul alltså fyfan, ska göra såhär varje dag tills jul om inte till och med hålla på under hela vintern, vi ska ju börja simma snart också så ja. Får se hur det ska gå. Nu är jag iallafall helt slut, menar inte "Åh jag är lite trött" utan.. "STICK, LÅT MIG VA!" ;)

Imorgon ska jag vara med Josephine & Annie tror jag? Men det blir efter när Jossan har sökit efter sin roll till någon Serie på SVT. Hoppas hon får någon roll! Men jag måste först hem och fixa min tvätt till tvättstugan som mamma ska ha, och efter det får jag möta upp brudarna!

Min fina vän Josephine Brodén, I love you ♥ :D www.josephinebroden.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0