Ida och Frida..

2010-09-04 @ 20:08:50
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tack för den bästa dagen i mitt liv.. :D

Har haft grymt roligt med mina bästavänner, och ni som tror att jag dissar Ida för Frida så har ni fel, båda betyder fan lika mycket och älskar dom mer än allt på hela planeten! Ingen kan ta eran plats i mitt hjärta, ni är dom allra bästa vännerna jag har. För ett bra liv är det bara er två jag behöver..!


Mina fina vänner Frida Schaub & Ida Karmesjö Björk!

Moa barndomsvän och hennes kusin.

Vi hade lite skoj med kameran..!



Hahaha Frida satt på min rygg och vi ramlade. Fail.. ;)



C00ling.





Jag vet att ni äskar mig! :D

IDA BÄSTAVÄN, DU ÄR DEN FINASTE JAG VET!

I LOVE YOU.

Dansa för fan.. ;)

Haha ser ni mina ben? Vi är så jävla galna..




Ida och dina satans hand! :)

My girl!


Gumman!

Jag saknar dig redan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0