I ♥ Tuesdays

2010-09-07 @ 15:02:13
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla! ♥

Om jag ska vara ärlig så älskar jag skolan, men bara på tisdagar! Dagarna är så korta och så lite lektioner, endast fyra lektioner, och det är liksom enough för mig, orkar inte mer än det därför hatar jag resten av skoldagarna..! Hängde med Cassie på rasterna, eller dom flesta, vi tiggde runt lite och käka godis och för det mesta garvade ihjäl oss, vad finns det mer man kan göra en sådan trist dag? Nada.. ;)

Slutade för en timme sen, stannade en liten stund till Valerias lektion började, alltså vi går inte i samma matte grupp och på tisdagar har bara hennes grupp matte & inte vi. That's awesome! Iallafall så stack jag hemmåt efter det och satt mig direkt vid datorn och är för tillfället ensam hemma! Alltid toppen ju...!

Hur har mina läsares dag varit? :D


Jag just nu..! Lite småsnygg sådär. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0